پوستر سومین رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی در رشت رونمایی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دبیر اجرایی این رخداد رسانه‌ای گفت: سومین رخداد در بخش‌های گزارش خبری، پادکست، ویدئوکست، مصاحبه، عکس و یادداشت با محورهای بازنمایی خدمات فرهنگی و اجتماعی مجموعه های مردمی در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی با الگوگیری از سیره این ۲ سردار شهید برپا شده است.
علی دارا اضافه کرد: نقش رسانه در تقویت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز بررسی نقش مردم و جریان های مردمی در موفقیت‌های ملی و پیشبرد اهداف اسلامی از دیگر محورهای این رویداد رسانه‌ای است.
وی تحلیل نقش الگودهی سیره این ۲ قهرمان ملی در شکل‌گیری مجموعه‌های مردمی و نقش آفرینی مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر محورهای این رخداد اعلام کرد.
دبیر اجرایی این رخداد رسانه‌ای افزود: علاقمندان به شرکت در این رخداد از سراسر کشور می توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه 1402 به دبیرخانه ارسال کنند.

علی دارا گفت: شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رویداد رسانه‌ای، ایجاد پیوند بین منش، اهداف و آرمانهای سردار جنگل میرزاکوچک جنگلی با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.
حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی یکی از ویژگی‌های برجسته میرزاکوچک جنگلی و محبوبیت حاج قاسم سلیمانی که سردار دلها نام گرفت را مردمی بودن این 2 قهرمان ملی عنوان کرد و افزود: در نخستین دوره رخداد رسانه‌ای از سردار تا سردار ،فعالان رسانه‌ای پنج استان و در دومین دوره نیز هشت استان شرکت کردند و انتظار داریم که امسال در سومین دوره، حدود ۱۵ استان حضور یابند.