استاندار، امام جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و جمع زیادی از مردم با حضور در فرودگاه به استقبال رسمی رئیس جمهور و هیئت همراه وی رفتند.

ندای گیلان:هواپیمای حامل حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دقایقی پیش وارد فرودگاه سردار جنگل این شهر شد.

استاندار، امام جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها و جمع زیادی از مردم با حضور در فرودگاه به استقبال رسمی رئیس جمهور و هیئت همراه وی رفتند.

دیدار مردمی رئیس جمهوری پس از استقبال رسمی توسط مقام‌های گیلانی در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

روحانی عصر امروز با علما، ایثارگران و نخبگان گیلان دیدار می‌کند و در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد.

بازدید از منطقه آزاد انزلی و اسکله منطقه آزاد انزلی از برنامه‌های روحانی در روز پنجشنبه است و ارائه گزارش وزرا و تصمیم برای تصویب مصوبات گیلان فردا با حضور رئیس جمهوری در شورای اداری این استان برگزار می‌شود.

رئیس جمهور در پایان سفر دو روزه خود به گیلان در نشست با خبرنگاران حضور می‌یابد.

همچنین تعدادی از وزرا از صبح امروز و تعدادی تا ساعتی دیگر به شهرستان‌های گیلان می‌روند و به عنوان نماینده رئیس جمهور به مشکلات و مسایل رسیدگی می‌کنند که بر اساس اعلام برنامه‌ها، حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در لاهیجان و سیاهکل، علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها در آستارا، سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در رودسر و املش حضور می‌یابند.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان‌های شفت و فومن، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنگرود، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در تالش و رضوانشهر، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در آستانه‌اشرفیه، علی جنتی وزیر ارشاد در صومعه‌سرا، محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ماسال، واعظی وزیر ارتباطات در رودبار و حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در بندرانزلی به مشکلات رسیدگی و در جلسه شورای اداری شهرستان‌های مذکور حضور می‌یابند.