مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از رمزگشایی و بازیابی بیش از 31 هزار فقره کارت سوخت هوشمند در استان گیلان از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تا به امروز خبر داد.

به گزارش ندای گیلان ، علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت صدور کارت های سوخت در استان اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به هموطنان از فروردین لغایت تیر ماه سالجاری سه هزار و ۲۹ فقره کارت سوخت بازیابی شد .


وی با اشاره به اینکه از زمان الزام استفاده از کارت هوشمند سوخت خودروها شمار مراجعین مسائل مربوط به کارت سوخت به طور متوسط در نواحی نه گانه به روزی یکصد نفر و به ویژه در ناحیه مرکزی رشت روزانه تا ۵۰۰ نفر رسید ، گفت :  کارکنان این شرکت در نواحی نه گانه رشت ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا ، لاهیجان ، آستارا ، انزلی ، تالش وفومن با پشتکار پاسخگوی مراجعات مردمی و رفع مشکلات آنها در این زمینه هستند .

عباسی خاطرنشان کرد:از زمان شروع زمان اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در آبان ماه تا پایان اسفند ماه سال ۹۸ با تلاش کارکنان این شرکت ۲۸ هزار و ۹۵ فقره کارت سوخت در استان گیلان رمز گشایی شده است.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افزود :  رمز گشایی کارت سوخت ، پاسخگوئی به مراجعین در زمینه صدور المثنی کارت هوشمند ،رفع مسدودی از کارت سوخت ، تحویل کارت های جا مانده در جایگاهها نیز از مواردی است تعداد مراجعین به نواحی نه گانه را به روزی یکصد نفر رسانده است .
وی همچنین گفت :  در همین راستا سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگوئی به مراجعات مردمی در این خصوص می باشد .