مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت گفت:بر اساس بودجه سال ۹۸ این مبلغ به شهرداری های مناطق واگذار شده و اعتبار پیرامون بخش گل کاری پارک های رشت در سال ۹۸ رقم خنده داری است.
به گزارش ندای گیلان،مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت  با اشاره به اینکه در حال تدوین نظام نامه جدید برای سازمان هستیم اظهار کرد: در تلاشیم تا قرار دادهای جدید در حوزه کارگری بدون نقص منعقد شود.
سجاد محجوب با بیان اینکه همه ساله اعتباری بابت خرید گل و توسعه پارک‌ها در بودجه شهرداری رشت اختصاص پیدا می کند افزود: بر اساس بودجه سال ۹۸ این مبلغ به شهرداری های مناطق واگذار شده و اعتبار پیرامون بخش گل کاری پارک های رشت در سال ۹۸ رقم خنده داری است.
وی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی و زیباسازی ورودی های رشت نیز طرح هایی در دست بررسی است گفت: برای ورودی های رشت از سمت جاده فومن، تهران و غیره نیز طرح هایی در دست بررسی داریم و در مجموع در بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت مبلغ هشت میلیارد تومان به منظور چنین اقداماتی اختصاص یافته است.
قرار بود ناصر حاج محمدی شهردار رشت در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت به منظور ارائه برنامه ها و اقدامات شهرداری رشت طی یک ماه اخیر حضور پیدا کند اما با اعلام اینکه حال جسمانی وی نامساعد است در جلسه این کمیسیون حضور پیدا نکرد.