فرماندار رشت با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رفع موانع و مشکلات تولید با اقدام جهادی امکان‌پذیراست بنابراین باید با تعامل و همکاری در کوتاه‌ترین زمان در این خصوص اقدام شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علی فتح اللهی فرماندار رشت با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه خود، از واحد تولیدی جوراب ‌با ظرفیت اشتغال ۳۱ نفر و ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه، کارگاه و نمایشگاه تولید سفال با اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر و همچنین واحد تولید و پخش ادویه جات با اشتغال مستقیم برای ۱۲ نفر در بخش کوچصفهان بازدید و مشکلات و مسائل این واحدها را از نزدیک بررسی کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر این که تولید و اشتغال مهمترین دغدغه مردم و مسئولین در سطح شهرستان محسوب می شود، افزود: جهت حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران باید از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و ملی به درستی بهره گرفته شود.

فرماندار رشت ادامه داد: فرمانداری همواره آماده پیگیری موانع موجود در بخش تولید در واحد های تولیدی بوده و دستورات لازم به دستگاه های اجرایی جهت تسهیل در پیشرفت امور تولید داده شده است.

 فتح اللهی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: رفع موانع و مشکلات تولید با اقدام جهادی امکان‌پذیر است بنابراین باید با تعامل و همکاری نسبت به رفع دغدغه کسانی که سرمایه خود را در مسیر ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور به کار گرفته اند، اقدام کنیم.