مدیر امور توزیع برق آستارا از رفع مشکل قطعی برق در برخی مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،ستار آقایی پور در گفت و گویی اظهار کرد: در پی ورود سامانه سرد به کشور و آغاز بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای آستارا، وضعیت مناسبی در شبکه های توزیع برق شهرستان وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بارش حدود 40 الی 70 سانتی متری برف در مناطق کوهستانی و 5 الی 15 سانتی متری برف در مناطق جلگه ای، آسیب جدی به شبکه های توزیع برق مناطق شهری و روستایی شهرستان وارد نشده است.

آقایی پور با تأکید بر اینکه، از نخستین ساعات آغاز بارش برف اخیر که حدود ساعت 22 شب یکشنبه (24 بهمن) می باشد، 2 مورد قطعی در شهرستان رخ داده است، توضیح داد: نخستین قطعی، شب گذشته در روستای هودول از توابع بخش مرکزی و قطعی دوم ساعت 5 صبح امروز در خیابان فارابی آستارا بوده است.

وی در خصوص علت این قطعی ها گفت: در روستای هودول فشار برف سبب جدا شدن سیم از روی مقره گردید و در خیابان فارابی اتصال در کابل زیر زمینی رخ داده بود که هر دو مورد در حداقل ترین زمان ممکن مرتفع و برق این مناطق وصل گردید.

مدیر امور توزیع برق آستارا در بخش پایانی سخنان خود از آمادگی کامل اکیپ های این اداره برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 7 اکیپ مجزا با 21 نفر تکنسین و نیروی زبده «4 اکیپ با 12 نفر نیروی اداری و 3 اکیپ با 9 نفر نیروی پیمانکار» در آماده باش کامل قرار دارند.