جمعی از ساکنین محله معلولین رشت در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر رشت از حضور وی در محله معلولین رشت و پیگیری هایی که به منظور اجرای آسفالت و رفع دیگر مشکلات این محله رشت توسط وی و برخی از اعضای شورا انجام شد تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت در این دیدار با اشاره به اینکه شورای ششم رشت برای کار و خدمت صادقانه آمده است اظهار کرد: رفع مشکلات شهر و شهروندان بالاخص در محلات حاشیه ای رشت که سالهاست به واسطه کمبود امکانات و عدم توجه در توزیع عادلانه امکانات در مضیقه هستند از اولویت های شورای ششم است.

  وی با تاکید به اینکه درب اتاق بنده در شورا همواره به روی شهروندان باز است افزود: محله معلولین رشت به لحاظ امکانات با کمبودهای فراوانی مواجه است و امیدوارم بتوانیم در این دوره فعالیتی از عمر شورا گام های خوبی در راستای رفع این کمبودها برداریم.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به پیگیری های اعضای شورای ششم رشت به منظور تحقق وعده های انتخاباتی بیان کرد: رفع تبعیض ها، توزیع عادلانه خدمت در محلات حاشیه ای رشت و … از جمله وعده های انتخاباتی بنده و همکاران شورایی ام بود که امیدوارم با عنایات پروردگار و تلاش شبانه روزی به آن جامع عمل بپوشانیم.
آسفالت بخشی از زمین ورزشی معلولین با هدف بهره مندی نوجوانان و جوانان ساکن محله
  یکی از ساکنین محله معلولین رشت نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های مداوم رئیس و اعضای شورای رشت مبنی بر رفع مشکلات این محله از گذشته تا به امروز اظهار کرد: پس از حضور رئیس شورا و برخی از اعضای شورای رشت و تاکیدات انجام شده به مدیران مربوطه ، چند روزی است که زیر سازی های مربوط به آسفالت در این محله توسط شهرداری منطقه آغاز شده است که به نوبه خودم از این بابت تشکر می کنم .
  عارف قدرتی با بیان اینکه محله معلولین با مشکلات فراوانی مواجه است افزود: از ریاست شورای رشت تقاضا داریم در خصوص نصب سطل های زباله و همچنین نامگذاری مناسب این محله نیز به ما کمک کند.
  وی با تاکید به اینکه برای رفع کمبودها نیازمند همراهی مردم و مسوولین هستیم گفت: آب شرب بهداشتی ، آسفالت زمین ورزشی معلولین با هدف فراهم نمودن مکانی به منظور بهره مندی نوجوانان و جوانان این محله و همچنین نصب تابلوی ایستگاه انصاری یکی دیگر از خواسته های ساکنین این محله است که امیدواریم با پیگیری ها و حمایت های رئیس و اعضای شورای رشت به زودی انجام شود