باید از وی سوال کرد که در زمانی که تصدی شهرداری رشت را داشت منشاء چه خیرات و اثری برای شهر رشت و شهروندان این شهر بوده است که یک بار دیگر مانند سالیان و دوره های پیشین در صدد ورود به پارلمان شهری و اثرگذاری و سیطره بر شهرداری رشت است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی ندای گیلان، چند ماهی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نمانده است که فعالیت های زیر پوستی تعدادی از کاندیداها در شهرها از جمله شهر رشت به خوبی مشهود است که از جمله این فعالیت ها رامی توان در فضای مجازی و همچنین برگزاری جلسات، دیدارها و یا دفاتر مخفی دایر شده در سطح شهر دید.

قصد داریم  تا در انتخابات شوراهای شهر پیشرو مخصوصاً  شهر رشت با زیر ذره بین بردن کاندیداها و بررسی رزومه آنان و همچنین بیان برنامه هایی که برای توسعه و پیشرفت شهر دارند، که البته اگر داشته باشند! مطالبی را تا خرداد ماه سال جاری با رشتوندان و مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

در همین راستا یکی از افرادی که در حال فعالیت های زیر پوستی بوده و قصد کاندیداتوری شورای شهر رشت را دارد رضا خاکسار است.
رضا خاکسار در سال ۸۶ با رای اعضای شورای شهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.
وی پیش از این نیز در پست‌های دیگر مدیریتی در سطح شهرستان های گیلان فعالیت داشته است.

حال باید از وی سوال کرد که در زمانی که تصدی شهرداری رشت را داشت منشاء چه خیرات و اثری برای شهر رشت و شهروندان این شهر بوده است که یک بار دیگر مانند سالیان و دوره های پیشین در صدد ورود به پارلمان شهری و اثرگذاری و سیطره بر شهرداری رشت است؟

آیا خاکسار برنامه توسعه محوری را برای پیشرفت شهر به گل نشسته رشت که در طول ادوار از انتخاب بسیاری از اعضای پارلمان شهری خود رنج برده و بیشتر پسرفت کرده است دارد؟

دلیل عدم موفقیت وی و لیستش علی رغم تبلیغات بسیار در دوره گذشته چه بود و چرا رشتوندان به خاکسار و تیمی که بسته بود اعتماد نکردند؟

همه اینها بخشی از پرسش هایی است که در ذهن اصحاب رسانه و همچنین مردم وجود دارد که البته پاسخگویی به این سوالات از سوی شخص خاکسار و لیستش می تواند جالب توجه و خواندنی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*شما میتوانید هرگونه اخبار و اطلاعات و یا فعالیتهای زیر پوستی و یا غیر قانونی کاندیدهای احتمالی شوراهای شهر سراسر استان گیلان را در واتس اپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۰۴۴۳۱۱۰۶ ارسال نمایید.