فرماندار رشت از رشد 11 درصدی آسفالت راه روستایی در این شهرستان خبر داد

به گزارش ندای گیلان از رشت،سیدعیسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در سه مرحله طی سال گذشته اظهار کرد: هفته دولت سال گذشته تعداد 345 پروژه با سرمایه‌گذاری 330 میلیارد تومان در شهرستان رشت افتتاح شده است.

وی به افتتاح 167 پروژه با سرمایه‌گذاری 467 میلیارد تومان در دهه فجر سال 94 اشاره کرد و افزود: سال گذشته در روز روستا تعداد 40 پروژه با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تعداد 592 پروژه با سرمایه‌گذاری 877 میلیارد تومان در سال گذشته در این شهرستان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: سال 94 تعداد 478 پروژه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت به تصویب رسیده است.

مهدوی از تکمیل بیمارستان 17 شهریور از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و بیان کرد: اتمام 4.5 کیلومتر محور سنگر ـ سیاهکل از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.

وی به تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی رشت در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محسوب می‌شود، ضمن اینکه عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های سفر آغاز شده است.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به ارتقای گازرسانی این شهرستان از 59.5 درصد به 95 درصد، تصریح کرد: ارتقای آسفالت راه‌های روستایی از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان رشت است.

مهدوی به رشد 11 درصدی آسفالت راه روستایی در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد: آبرسانی به روستاهای رشت با رشد مواجه است.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌هایی در شهرستان رشت داریم، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های مذکور در حال احصاست و این موارد در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار رشت به عقب‌ماندگی راه روستایی خمام نسبت به مناطق دیگر این شهرستان اشاره کرد و افزود: آبرسانی به بخش مرکزی رشت نسبت به مناطق دیگر این شهرستان با مشکلات بیشتری مواجه است.

مهدوی، هدف‌گذاری اقتصادی شهرستان رشت را در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی خواند و بیان کرد: سال گذشته 500 کیلومتر از معابر شهری و روستایی شهرستان رشت آماده‌سازی و 200 کیلومتر آسفالت شده است.فارس