شیرزاد گفت:مسیر توسعه و تحول رشت در دست اجرا است و اقداماتی که در گذشته باید انجام می‌شد امروز سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش ندای گیلان،سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت  با بیان اینکه مسیر توسعه و تحول رشت در دست اجراست گفت: شورای شهر رشت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار را مورد تاکید قرار داده است.

فاطمه شیرزاد اظهار داشت: شورای شهر رشت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار را مورد تاکید خود قرار داده و خوشحالیم امروز در منطقه 5 مردم از خدمت رسانی شهرداری بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بودجه سال 95 خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را مورد تاکید قرار دادیم بیان کرد: خوشبختانه عملیات‌های اجرایی خوبی در راستای اقدام و عمل توسط شهرداری‌های مناطق اجرا شد.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه مجتمع‌های مسکونی در منطقه 5 به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته است تصریح کرد: شهرداران سایر مناطق نیز خدمت رسانی به مجتمع‌های محدوده منطقه خویش را انجام دهند.

شیرزاد صدای کودکان را صدای زندگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم خدمات بیشتری را برای سرمایه‌های آینده کشور که کودکان و نوجوانان هستند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در راستای حقوق شهروندی گام‌های محکمتر و بلندتری را برداریم خاطرنشان کرد: مسیر توسعه و تحول رشت در دست اجرا است و اقداماتی که در گذشته باید انجام می‌شد امروز سرعت بیشتری گرفته است.