رسولی گفت: پروژه j۵ به واسطه بازگشایی املاک واقع در مسیر می تواند ثروت قابل توجهی برای شهرداری ایجاد کند و نباید اجرای این پروژه را به عقب بیاندازیم.

به گزارش ندای گیلان،رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت در جلسه  بررسی پروژه احداث خیابان j۵ بیان کرد: پروژه j۵ به واسطه بازگشایی املاک واقع در مسیر می تواند ثروت قابل توجهی برای شهرداری ایجاد کند و نباید اجرای این پروژه را به عقب بیاندازیم.

اسماعیل حاجی پور: هیچ مدیری نباید مانع اجرای پروژه های حیاتی شهر شود

اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه پروژه j۵ را پروژه ای با اهمیت دانست و یاد آور شد: هدف ما جلب رضایت مردم است و می خواهیم مردم آرامش بیشتری را به دست آورند.

وی تأکید کرد: هیچ مدیری نباید مانع اجرای پروژه های حیاتی شهری شود و فرق نمی کند چه کسی باشد.

رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت اجرای پروژه j۵ را در کاهش بار ترافیکی رشت موثر دانست و تأکید کرد این پروژه هرچه سریع تر آغاز شود.

حاجی پور با اشاره به اینکه پروژه j۵ شرق به غرب رشت را متصل می کند، پیشنهاد داد: این پروژه در سه فاز در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود.

احمد رمضانپور نرگسی: صرفه و صلاح شهرداری صلاح شهروندان است

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: پروژه j۵ از سال های گذشته تصمیم گیری شد ولی تا کنون اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه ها باید به صرفه و صلاح شهرداری باشد مطرح کرد: صرفه و صلاح شهرداری صلاح مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد: امروزه در دنیا مدیریت بدون هزینه انجام می شود و حق نداریم اشتباهات گذشته و مدیریت پر هزینه را مرتکب شویم.