کوچکی نژاد گفت:بر اساس شکایت شخصی و با حکم دیوان، ۲۳ روستا از محدوده منطقه آزاد انزلی خارج شده است که در تلاشیم فرودگاه سردارجنگل را وارد محدوده منطقه آزاد کنیم و محدوده منطقه آزاد را از ۲ هزار کیلومتر به ۱۰ هزار کیلومتر وارد حوزه منطقه آزاد کنیم.

به گزارش ندای گیلان،جبار کوچکی نژاد صبح شنبه در شورای برنامه ریزی گیلان در استانداری استان با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی و انتقام سخت باعث ایجاد تحول در کشور و منطقه می‌شود، اظهار کرد: انتقام سخت ایران از استکبار باعث رفع فشار، تحریم‌ها و ایجاد تحولات در منطقه و داخل کشور می‌شود.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان به بودجه سرفصل سایر استان‌ها اضافه شد، افزود: ردیف ملی بودجه مؤسسه تاس ماهیان در بودجه ۹۹ حذف شده است.

وی از قطار داخل شهری و کمربندی رشت به عنوان پروژه‌های ملی نام برد و گفت: کمربندی شهر رشت حدود ۱۰ سال قبل کددار و در ردیف ملی قرار داده شده و نیازمند بیش از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و کمربندی شهر رشت نیز در کاهش ترافیک داخل شهری و گردشگری نقش مؤثر دارد.

کوچکی نژاد با اشاره به حوزه منطقه آزاد انزلی، بیان کرد: بر اساس شکایت شخصی و با حکم دیوان، ۲۳ روستا از محدوده منطقه آزاد انزلی خارج شده است که در تلاشیم فرودگاه سردارجنگل را وارد محدوده منطقه آزاد کنیم و محدوده منطقه آزاد را از ۲ هزار کیلومتر به ۱۰ هزار کیلومتر وارد حوزه منطقه آزاد کنیم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ردیف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پسماند نیز در کمیسیون تلفیق رأی منفی گرفت که در تلاشیم رأی تجدید نظر شود. مهر