معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت :سامانه تلفنی ۱۵۷۰ ویژه آسیب‌های اجتماعی و مشاوره به زودی در رشت آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت : سازماندهی ، تبلیغ ، اطلاع رسانی گسترده در سطح مناطق و مدارس از مهم‌ترین اهداف در بهره برداری از ظرفیت‌های سامانه تلفنی ۱۵۷۰ در مرکز استان است.

جمیل عباسی غریب با اشاره به آغاز هفته بهداشت روان و اجرای پویش سراسری دانش آموزی «ما به مدرسه برمی گردیم»، افزود: بهره برداری بهینه از ظرفیت حداکثری خط ملی نماد به شماره ۱۵۷۰ در مرکز استان برای ارایه خدمات به موقع ، مناسب و موثر روان شناختی ، مشاوره‌ای و مددکاری به دانش آموزان ، والدین و کارکنان مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: تجلیل از فعالان و خادمان حوزه بهداشت روان دانش آموزان در سطح استان ، منطقه ، مدرسه ، تولید و توزیع محصولات فرهنگی ، آموزشی و کمک آموزشی چند رسانه‌ای در زمینه بهداشت روان در سطح مدارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد و اجرای هماهنگی استانی کانون یاریگران زندگی در سطح مدارس ، از جمله دیگر برنامه‌ها در این هفته است.