سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۶ تن پنیر پیتزای فاسد در بازرسی از یک کارخانه فرآورده لبنی در شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان ازشفت،فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۶ تن پنیر پیتزای فاسد در بازرسی از یک کارخانه فرآورده لبنی در شهرستان شفت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.

وی در ادامه گفت: با اقدامات نامحسوس صورت گرفته اطلاعاتی از دپو مقدار زیادی پنیر پیتزای خام غیر بهداشتی در سردخانه یک کارخانه فرآورده لبنی در شهرستان شفت به دست آمد و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از این مکان، ۶ تن پنیر پیتزای فاسد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به تحویل پنیرهای کشف شده به شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: در این رابطه متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.