حضرتی باشاره به مشکلات فروش نفت اظهار کرد:نمی توانستیم نفت بفروشیم و اگر نفتی می فروختیم مجبور بودیم پول آن را با چمدان به داخل کشور حمل کنیم.

به گزارش ندای گیلان الیاس حضرتی در همایش حضور که در رشت برگزار شد اظهار داشت: کاری بس خطیر، جدی و دشواری پیش رو داریم و علیرغم اینکه این چند روز مباحث و تبلیغات و … باعث شد یکی از رقبا میدان را ترک کند و فرار را بر قرار ترجیح دهد اما همچنان مسائل سخت و پیچیده در مقابل ما است.

وی با بیان اینکه همه باید جدی بوده و حرکت کنیم افزود: ما برای حفظ میهن و برای اعتلای کشور و برای دفاع از خون شهیدان و برای ادامه راه امام خوددر دفاع از مملکت جدی هستیم .

حضرتی گفت: همانطور که مردم ما در زمان جنگ یا در محاصره اقتصادی و یا در فشارهای بین المللی ایستادگی کردند و دنیا در مقابل مقاومت ملت سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شد.

وی با تاکید بر اینکه ما چهار سال اداره کشور را به دست شخصیتی دادیم که کارنامه درخشانی دارد اظهار داشت: دولت یازدهم توانسته سیم خارداری را که دور ایران کشیده شده بود از میان بردارد و کشور را از ذلت، محدودیت و مشکلاتی که در رفت و امدها برایش ایجاد شده بود نجات دهد.

حضرتی باشاره به مشکلات فروش نفت اظهار کرد:نمی توانستیم نفت بفروشیم و اگر نفتی می فروختیم مجبور بودیم پول آن را با چمدان به داخل کشور حمل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما دنبال جنگ با کسی نیستیم و می گوییم ملت ایران شایستگی آن را دارند که از یک زندگی پاک، آبرومند و همراه با آسایش و امنیت برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در دورانی که بنده ، نصرتی راد، نوبخت و رمضان پور نماینده بودیم بیشتر از همه ما محمد محمودیان کار انجام داد و این گلایه را دارم و فقط می گویم که این انصاف نبود.