وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدام‌های خوبی انجام شده است، گفت: دولت پیش‌قراول اجرای طرح نظام سلامت در کشور است.

سید حسن قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خدمات دولت اظهار کرد: تلاش دولت انجام خدمت بدون منت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از حمایت دولت برخوردار هستند، افزود: دولت پیش‌قراول اجرای طرح سلامت در کشور است و در نقد به خود، منصفانه و بدون نگاه به حواشی عمل می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جامعه پزشکی را شریف‌ترین قشر خواند و تصریح کرد: این جامعه با تلاش‌هایی که انجام می‌دهد شایسته تجلیل است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدام‌های خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم تا عدالت در این حوزه برقرار شود.

قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی گیلان را استان نخبه‌پرور نامید و یادآور شد: کمبود هیئت علمی دانشگاه باید برطرف و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی خواستار جداسازی حوزه سلامت با بخش آموزش بیمارستان‌ها شد و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه خود به گیلان چندین طرح بهداشتی و درمانی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

بیمارستان‌های شفت، سیاهکل و املش با حضور قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی 17 شهریور رشت فعالیت خود را با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرد.

بازدید از بیمارستان‌های شرق گیلان از جمله برنامه‌های روز دوم قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی بود.