سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با بیان اینکه دولت به نقش زنان در جامعه بعنوان نیمی از افراد جامعه باور دارد، گفت : فرمانداری از افزایش حضور زنان در بخش مدیریتی شهرستان با تکیه بر کارایی و توانمندی استقبال می کند.

به گزارش ندای گیلان،محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان شفت به مناسبت روز زن با جمعی از بانوان کارمند شاغل دستگاههای اجرایی شهرستان دیدار کرد.

حسن پور در این جلسه با تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن اظهار کرد: سیره و اخلاق و شخصیت ایشان الگوی بی‌ بدیلی در عرصه زندگی برای زنان در اجتماع است و امیدواریم همه ما مردان و زنان بتوانیم از زندگی سراسر نور و رحمت ایشان در ساختن زندگی خویش بهره ببریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت با اشاره به دو نگاه حضور زن در خانواده و حضور زن در اجتماع بدون توجه به خانواده گفت: نباید با شاخص صفر یا صد در این مورد صحبت کنیم.

حسن پور با بیان اینکه زن، نقش‌ و مسئولیت‌های مختلفی بر عهده دارد گفت: اوج تعالی زن با نقش آفرینی اش در تمام جنبه‌های زندگی در خانواده و اجتماع مشخص می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه متأسفانه مسیر تعالی و پیشرفت برای زنان در جامعه ما مسیر دشواری است اظهار کرد: بر همین مبنا دولت دوازدهم تصمیم گرفت در ۳۰ درصد مناصب مدیریتی از ظرفیت بانوان و جوانان استفاده کند و این نگاه به نقش زنان در جامعه باور ویژه دارد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای هم هستند که تمایلی به فعالیت زنان در عرصه اجتماعی ندارند اما دولت به نقش زنان در جامعه بعنوان نیمی از افراد جامعه باور دارد.

حسن پور با اشاره به حضور بانوان در سمتهای مدیریتی شهرستان شفت گفت: فرمانداری از افزایش حضور زنان در بخش مدیریتی شهرستان با تکیه بر کارایی و توانمندی استقبال می کند.
وی با بیان اینکه سیستم اداری به نگاه نو نیاز دارد اظهار کرد: این نگاه نو باید از طریق حضور جوانان و زنان به وجود آید.

در پایان نیز از بانوان حاضر در نشست تقدیر و لوح یادبودی به آنان اهدا شد