مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری دوره آموزش مجازی نمازشناسی با عنوان «تا ملکوت» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری دوره آموزش مجازی نمازشناسی خبر داد و گفت: این دوره تحت عنوان «تا ملکوت» با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور و ستاد  اقامه نماز ویژه کارمندان و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ متعالی نماز در بین اقشار مختلف به‌ ویژه جوانان و نوجوانان با بهره‌ گیری از ظرفیت کانون‌ های مساجد و تعمیق دانش نماز کارکنان این حوزه، با هدف ارتقا فرهنگ نورانی نماز، آشنایی هر چه بیشتر کارکنان با فلسفه، آثار و احکام نماز و استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی از طریق فضای مجازی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

پورابراهیم اظهار کرد: دوره آموزشی نماز به‌ صورت الکترونیکی و از درس‌ نامه عمومی معارف نماز با عنوان «تا ملکوت» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اهدا می شود افزود: علاقمندان تا چهارشنبه (۳۰ فروردین) مهلت دارند، جهت ثبت نام و شرکت در آزمون و دریافت کد کاربری به سایت www.qunoot.net مراجعه کنند.