مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دهمین جشنواره ملی «جلوه های فرهنگ رضوی» در استان خبر داد و گفت: هدف شناختن و انتقال روش زندگی امام رضا(ع) به نسل آینده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رضا ثقتی ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: جشنواره امام رضا (ع) با هدف شناخت بهتر و انتقال روش و نوع زندگی ان حضرت به نسل های آینده است.

وی با بیان اینکه بنیاد امام رضا (ع) نگین وزارت فرهنگ و ارشاد است، افزود: ملاک موضوع جشنواره بی جهت نیست بلکه تحقیق و پژوهش میدانی است.

ثقتی با تاکید بر اینکه استان گیلان دارای ظرفیت بالای رسانه ای است، اضافه کرد: اولین استانی هستیم که خانه مطبوعات در آن تاسیس و همیشه فعال است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران به حق پیامبران آگاهی و اطلاع رسانی هستند ادامه داد: برگزاری خوب این جشنواره تضمینی برای جشنواره های بعدی خواهد بود.

ثقتی اضافه کرد: با محور قرار دادن امام رضا (ع) که الگوی مدارا و گفتگو بود، افزود: ما در این خصوص و موضوع بسیار میتوانیم مانور دهیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه استان گیلان سعی کنند آثاری که ارائه می دهند برش محلی و بومی داشته باشد.

ثقتی با تاکید بر اینکه برای فاطمه اخری خواهر امام رضا (ع) در سال آینده بزرگداشتی برگزار خواهیم کرد گفت: متاسفانه مظلوم واقع شده است.