معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: نمایش' فصل فراموشی ' در رودسر با بازی بهاره رهنما ، تنها به احترام شهدای پاسدار در سیستان و بلوچستان به تعویق افتاده است.

به گزارش ندای گیلان، سید امیر مصباح در تشریح دلایل لغو نمایش بهاره رهنما در گیلان به ایرنا گفته است: اگرچه تبلیغات نمایش یاد شده نیز مطابق با ارزش های ملی نبود اما تصمیم لغو آن تنها به حرمت اتفاق یادشده بوده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  اظهار داشت: پیشینه و جوشش فرهنگ و هنر بین مردمان گیلان بر کسی پوشیده نیست اما مادامی که پای مسائل ملی در میان باشد؛ هنرمندان و مردم نیز به طور قطع همراه می شوند.

نمایش فصل فراموشی به نویسندگی و کارگردانی و بازیگری بهاره رهنما، قرار بود عصر پنجشنبه ٢٥ بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی – هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر اجرا شود که علیرغم فروش بیلت و انتظار یک ساعته مردم لغو شد.

پیش از این در فضای مجازی گفته شد بود این تئاتر به دستور امام جمعه شهرستان لغو شده است.

نمایش ” فصل فراموشی ” با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان  قرار بود با همکاری موسسه فرهنگی و هنری شکوه هنر بامداد و گروه تأتر هوسم  رودسر اجراء شود.

خلاصه این نمایش ، روایت زنی است که به صورت تک گویی ، خاطرات – رنج ها و حرمان های عشق و زندگی مشترک شان را بازگو می کند.