وزیردولت احمدی نژاد:در طول این سالها آمریکایی ها به هر روشی که داشته‌اند علیه ما اقدام کرده‌اند

به گزارش ندای گیلان به نقل از بهجت نیوز،کامران باقری لنکرانی با بیان اینکه ممکن است عده ای در خصوص برگزاری دهه فجر اصکال بگیرند که باید در جواب انها گفت : آیه ای در قرآن داریم که میفرماید باید روزهای الهی را پاس و گرامی داشت.

وی ادامه داد : امروزه دو نسل از قدیم و جدید پیگیر انقلاب اسلامی هستند و میبینید که در جلسات به صورت مستمر حضور دارند.

لنکرانی وجود مدیران لایق و غیرفاسد را از برکات نظام برشمرد و گفت : در زماه شاه بدین صورت یود که رئیس مملکت باید فاسد تر می‌بود.

لنکرانی با اشاره به اینکه شاه در زمان پیش از انقلاب به ارتش خودش مینازید گفت : انقلاب ما در زمان خود همزمان با سایر انقلاب های دنیا بود اما انقلاب اسلامی ایران به آرامی به پیروزی رسید.

وی گفت : خیلی ها در برابر وظایفشان متاسفانه نگاه کوتاه و سطحی پیدا کنند نظیر اینکه قوم و خویش و اموال ما چی میشود اما تمام این مناسب یک راه برای آزمایش ماست.

لنکرانی افزود : تفکر شیعه باید آماده و منتظر باشد و باید مراقبت کند که شاید انشالله حضرت ظهور کنند.

وی افزود : باید نماینده ای انتخاب شود که در مجلس بدهکار این و آن نباشد.دور قبل عده‌ای در همین گیلان ۵ میلیارد تومان هزینه کردند که خب با حقوق ۴میلیون تومانی جور در نمی آید و باید گفت که عده‌ای از روی علاقه به این نماینده ها کمک کرده‌اند؟

لنکرانی با بیان اینکه باید بفهمیم به چه کسانی داریم چنین اختیاری برای تصمیم گیری میدهیم وقتی برای خواستگاری یک دختر تا آن حد حساسی نشان میدهیم.

وی ادامه داد : کم داریم انقلابی که ۴۰ سال با این قدرت به جلو پیش برود و در ۲۰۰ سال اخیر بی سابقه است چنین چیزی که هنوز بر روی آرمان‌های خود استوار باشد کم یافت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال اخیر قریب به یک میلیون معتکف جوان داشته‌ایم ، تاکید کرد: اینها سرمایه‌ها و داشته‌های نظام هستند که باید قدر آن را بدرستی بدانیم.

وزیر اسبق دولت نهم گفت : حتی میبینیم که پس از اجرای برجام دشمن میگوید که ما نمیتوانیم چنین نظامی را تحمل کنیم فلذا حدیث داریم که اگر خودمان را به خواب بزنیم با لگد دشمن از خواب بیدار می‌شویم.

وی افزود : دشمن اکنون به دنبال این است که در کنار برخی چهره‌ها نفوذ کند و باید تحرکات این افراد را بطور کامل تحت نظر داشت.

لنکرانی نفوذ را یک اقدام جدی و واقعی برشمرد و گفت : نباید برخی اصل این موضوع را که رهبری درباره آن به ما تذکر داده‌اند را به مسائل حزبی و سیاسی داخلی محدود کنیم.

وی مهم ترین و خطرناکترین نوع نفوذ را قالب شدن تفکر کمک خیرخواهانه ایالات‌متحده به کشورمان دانست و گفت : در طول این سالها آمریکایی ها به هر روشی که داشته‌اند علیه ما اقدام کرده‌اند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه انصافا تیم هسته ای و آقای ظریف در روزهایی سخت و شرایطی عجیب توانستند گفتگو هارا به سرانجام برسانند ، افزود : نباید در شرایط فعلی به برجام خرده گرفت و تعهداتی صورت گرفته که باید به آن عمل بکنیم و رهبری هم فرمودند که شورای نظارت تشکیل شود و اقدامات طرف مقابل را بررسی کند.

وی در پایان افزود : تصویری که از حقارت سربازان آمریکایی در دنیا منتشر شد باعث شد تا مک کین از تندروترین سناتورهای آمریکایی اذعان کند که ایران تمام برنامه‌های مارا که از سال ۱۹۹۴ با سروع جنگ عراق بر روی آن هزینه کرده بودیم نقش برآب کرد.