فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري 3 سارق و 2 مالخر با 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ   مجيدحسيني در گفت ‌و گویی با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منازل خالي از سكنه در شهرستان بندرانزلي، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران پليس با انجام تحقيقات و تعقيب سرنخ‌ها موفق به شناسايي يك متهم در اين پرونده‌ها‌ شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي متهم را در محل كارش دستگير كرده و در بازرسي از محل دستگيري وي وسايل سرقتي از قبيل شيرآلات، يك تخته فرش، چندين پمپ آب و درب و پنجره دوجداره و يك موتور يخچال كشف كردند.
سرهنگ حسيني با اشاره به اينكه متهم در بررسي فني پليس به هويت 2سارق و 2 مالخر اعتراف كرداظهار داشت: سارقان و مالخرها در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
حسینی با بیان اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به 18 فقره سرقت منازل خالی از سکنه اعتراف کردند اظهار داشت: اين سارقان با شناسايي منازل خالي از سكنه با سنگ فرز و ابزار برشكاري اقدام به بريدن درب و پنجره و وسايل منزل مي‌كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي در پايان با بيان اينكه سارقان 35،38 و 53 ساله ٬سابقه دار بوده و به همراه 2مالخر 23 و 25ساله با تكميل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند از شهروندان خواست، حفاظت فيزيكي منازل خود را با نصب حفاظ و دوربين تجهيز كرده و از رها کردن منزل بدون سركشي و کنترل خودداري کنند.