جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری متهم سابقه‌دار و تحت تعقیب توسط پلیس خبر داد و افزود: متهم پس از بی‌توجهی به فرمان پلیس پس از شلیک ۲ تیر هوایی، مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش ندای گیلان از تالش،سرهنگ امین پیشه‌گر اظهار داشت: نیروی انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی افزود: در پی ارجاع حکم جلب یک متهم سابقه‌دار به علت توزیع موادمخدر توسط مرجع قضائی، ماموران انتظامی پس از شناسایی محل سکونت این فرد به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پس از ورود پلیس به مخفیگاه متهم، این فرد با یک قبضه سلاح سرد به سمت ماموران حمله‌ور شد اذعان داشت: متهم به روی پشت بام خانه همسایه پریده و اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی نسبت به تعقیب متهم اقدام و به وی چندین بار فرمان ایست دادند گفت: متهم پس از بی‌توجهی به فرمان پلیس پس از شلیک ۲ تیر هوایی، مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و زخمی شد.

سرهنگ پیشه‌گر اظهارداشت: متهم ۲۹ساله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت مداوا است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه هرگونه فعالیت مجرمانه است.