فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۲ لیدر تورهای گردشگری و ورزشی غیر مجاز و پلمب مجتمع اقامتی آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از ماسال، سرهنگ «مرتضی ترازی» با اشاره به نارضایتی مردمی از اقدامات هنجارشکنانه تورهای گردشگری و ورزشی غیرمجاز، اظهار داشت: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی رصد فعالیت ۲ نفر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به تبلیغ و انتشار فراخوان برای برگزاری تورهای گردشگری و ورزشی غیرمجاز و مختلط و تهیه محل اسکان برای این افراد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با اشاره به اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته ادمین‌های صفحات مورد نظر در شهر ماسال شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: ۲ مجتمع اقامتی این افراد که محل اسکان تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز بوده، پلمب شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان ۲۹ و ۳۴ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ ترازی در پایان خاطرنشان کرد: تامین امنیت گردشگران، مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگی غنی ایرانی – اسلامی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.