پلیس در پیگیری قتل زن میانسال با سلاح گرم در بندرانزلی در کمتر از 24 ساعت موفق به دستگیری قاتل 28 ساله شد که با هدف شومی وارد منزل وی شده بود.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،سرهنگ   مجيد حسيني   با اعلام اين خبر گفت: در پي كشف جسد زني 52 ساله در يك خانه مسكوني، شناسايي و دستگيري قاتل یا قاتلان در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و همکاری مقام قضائی در كمتر از 24 ساعت، موفق به شناسائی و دستگیری قاتل شدند.
وي با اشاره به اینکه متهم در بررسي فني پليس به قتل زن 52 ساله با سلاح گرم به انگیزه سرقت اموال وی اعتراف کرد بیان داشت: متهم 28 ساله به سرقت شش حلقه النگو و مقداری طلا و بدلیجات دیگر از منزل مقتول معترف شد.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه قاتل روز قبل از جنایت برای کارهای تعمیراتی و فنی به منزل مقتول رفته بود و با دیدن زیورآلات وی وسوسه شده و نقشه قتل او را طراحی کرده بود ادامه داد: قاتل در روز بعد به بهانه ادامه تعمیرات با یک قبضه اسلحه وارد منزل مقتول شده و در یک اقدام بی‌رحمانه وی را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.
حسيني خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و اقدامات فنی پلیس، اموال مسروقه به همراه اسلحه قاتل کشف شد.
وی با اشاره به اينكه متهم طلاجات مسروقه را به مبلغ 200 ميليون ريال به یک مالخز 32 ساله فروخته و در مقابل چك دريافت کرده بود اظهار داشت: در ادامه مالخر اين پرونده و فروشنده 27 ساله اسلحه نیز شناسايي و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بيان اينكه متهمان با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست، از پذيرش افراد ناشناس در منزل خوداري کرده و زيور آلات خود را در معرض ديد دیگران قرار ندهند.