شبکه عرب زبان العربیه که همزمان با حملات رژیم سعودی به یمن دروغ پراکنی خود را افزایش داده از بازداشت یک افسر ایرانی در عدن خبر داد

به گزارش ندای گیلان،شبکه خبری العربیه اعلام کرد که یک افسر ایرانی در جنوب یمن به اسارت نیروهای هوادار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور درآمده است.

العربیه که همزمان با حملات رژیم سعودی به خاک یمن دروغ پراکنی و شایعه سازی خود را افزایش داده است افزود: این افسر ایرانی سرگرد قاسم آصف زاده است که در منطقه خورمکسر و در ابتدای ورودی المعلا دستگیر شده است.

جمهوری اسلامی ایران مسائل و تحولات یمن را صرفا یک امر داخلی می‌داند و ضمن رد هرگونه توسل به زور جهت حل مسائل این کشور بر راه حل سیاسی تاکید کرده است.

چهارشنبه گذشته نیز در پی اظهارات بی‌اساس و واهی «العسیریی» سخنگوی حملات نظامی عربستان سعودی به یمن مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در آموزش نیروهای انصارالله جهت ضربه زدن به مردم یمن و تخریب زیرساخت‌های حیاتی این کشور، کاردار عربستان به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ گردید.

دروغ گویی و اتهام‌های واهی العربیه برای توجیه جنایات عربستان و آمریکا علیه غیرنظامیان و تاسیسات عمومی و خدماتی یمن صورت می‌گیرد. این دروغ پردازی‌ها در چارچوب تبلیغات گسترده رسانه‌ای برای گمراه کردن افکار عمومی و خدشه وارد کردن به وجهه مبارزان یمن صورت می‌گیرد که از سرزمین و عزت و کرامت خویش دفاع می‌کنند.