حسب اعلام معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی موجودی جوی دامی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سجاد ده‌ده‌جانی بازرس‌کل استان گیلان از سیلوهای نگهداری جوی دامی شرکت پرهام لوشان بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حسب اعلام معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی موجودی جوی دامی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سجاد ده‌ده‌جانی بازرس‌کل استان گیلان از سیلوهای نگهداری جوی دامی شرکت پرهام لوشان بازدید کرد.

با توجه به زمان خرید جوی دامی توسط شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور و نحوه نگهداری آن در سیلوها، احتمال فساد و خرابی در کالای مذکور وجود دارد. در بازدید از انبارهای شرکت پرهام لوشان مشاهده شد ۵۰ هزار تن جوی دامی در آن‌ها ذخیره شده که قسمتی از آن‌ها بیش از یک سال در سیلوها نگهداری می‌شود.

در این بازدید که سید محمدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گیلان، ده‌ده‌جانی را همراهی می‌کرد، مقرر شد با هماهنگی اداره‌کل جهاد کشاورزی استان و شرکت پشتیبانی امور دام در اسرع وقت پیگیری لازم به منظور فروش کالای اساسی موجود در انبار از طریق سامانه بازارگاه اقدام و گزارش آن به این بازرسی کل اعلام گردد.