رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت:به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید کاظم دلخوش در نشست مشترک با فرمانداران شهرستان های گیلان ضمن تبریک سال جدید به تمامی فرمانداران حاضر در این نشست بیان داشت: صحت برگزاری انتخابات بر اساس قانون با هیات عالی نظارت می باشد.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مُرّ قانون در تایید صلاحیت ها و روند برگزاری انتخاباتی سالم، ضمن احترام به تمام سلایق گفت: در اجرای قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد و ملاک عمل مراجع چهارگانه در استان خواهد بود که با دقت نظر و حساسیت به وظایف خود عمل خواهند کرد.

وی با بیان این امر که برای برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند تعامل و همکاری تمامی فرمانداران شهرستان ها خواهیم بود، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “یک جا فقط بنده دخالت می‌کنم و آن، آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی مردم و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد کنند و رأی مردم را بشکنند؛ هر کس بخواهد با نتیجه آراء ملت دربیفتد بنده در مقابلش می‌ایستم”. دلخوش تصریح کرد: هیات عالی نظارت، به تاسی از فرمایشات رهبری، با تمام قدرت مقابل کسانی که در روند برگزاری انتخابات شوراهای استان تنش، دخالت و یا هرگونه فرافکنی را ایجاد نماید، ایستاده است.

وی تصریح کرد: تلاش همه همکاران من در هیات عالی نظارت و هیات های اجرایی انتخابات در فرمانداری ها ایجاد تفاهم، دوستی و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامی شهروندان است و همیشه از پیشنهادات سازنده ای که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نماید، استقبال خواهیم کرد.