نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در مصرف انرژی برق رتبه نخست دنیا را داریم و نباید نسبت به استفاده بهینه برق بی تفاوت باشیم، گفت:اوج مصرف انرژی برق یک هزار و ۸۰۰ مگاواتی گیلان در شهریورماه سال گذشته یک چالش است و از اکنون باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش ندای گیلان ،آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سرپرست، معاونان و مدیران مستقر شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در راستای کمک در مدیریت و استفاده بهینه مصرف انرژی برق با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و اوج مصرف با تسلیت ایام شهادت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: متولیان و کارکنان برق، روشنی بخش خانه های مردم هستند.

وی به وجود مشکلات در بخش توزیع و استفاده جامعه هدف از انرژی برق در گیلان اشاره کرد و افزود: سیم های برق برخی مناطق استان مربوط به ۴۰ سال گذشته بوده و دچار فرسودگی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروزه مردم زندگی خود را بر مبنای سیستم جدید پایه گذاری کردند و استفاده از انرژی برق بسیار مهم است، تصریح کرد: رساندن انرژی برق به جامعه هدف بسیار اثرگذار است و مسئولان برق منطقه ای و توزیع برق وظیفه خود را انجام می دهند.

آیت الله فلاحتی به خدمات ارائه شده پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در مصرف انرژی برق رتبه نخست دنیا را داریم و نباید نسبت به استفاده بهینه برق بی تفاوت باشیم.

وی با تاکید بر استفاده بهینه مصرف انرژی برق، بیان کرد: استفاده از انرژی های پاک خدادادی باید مد نظر متولیان برق باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار آموزش مصرف انرژی برق توسط کارگزاران نظام اسلامی به مردم شد و اظهار کرد: ایران در سدسازی و تولید برق یکی از موفق ترین کشورهای دنیاست و این امر جزو افتخارهای نظام اسلامی محسوب می  شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه مردم باید آثار و برکات انقلاب را بدانند، خاطرنشان کرد: اوج مصرف انرژی برق یک هزار و ۸۰۰ مگاواتی گیلان در شهریورماه سال گذشته یک چالش است و از اکنون باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.