عنوان شایسته تقدیر قصه ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید.

به گزارش ندای گیلان،اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مریم‌ابراهیمی‌فر کارشناس‌ هنری و منیژه واحد قاضیانی، مربی هنری کانون گیلان به‌ترتیب، دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از آن خود کردند.

او با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه، افزود: هیات داوران بخش قصه ۹۰ ثانیه به انتخاب برگزیدگان بخش قصه زندگی من پرداختند و مریم ابراهیمی‌فر با قصه لحظه‌های شیرین در فرآیند رای‌گیری و انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان، قصه‌گوی شایسته تقدیر شناخته‌شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: منیژه واحد قاضیانی با قصه گلبهار، نیز به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آیین‌ها و سنت‌های محلی به زبان قصه، جایزه ویژه محمدرضا زمردیان رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌خود اختصاص‌داد.