جابر عباسی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یاسر برشبان و محمود نصوری در محور آزمایشگاه ریاضی رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه را از آنِ خود کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یاسر برشبان و محمود نصوری در محور آزمایشگاه ریاضی رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه را از آنِ خود کردند.

جابر عباسی با اعلام این خبر گفت: هفتمین دوره از جشنواره نوآوری فرآیند آموزش و یادگیری دبیران دوره اول متوسطه با شعار «معلم توانمند، تعلیم و تربیت باکیفیت و نسل امیدبخش» در قزوین برگزار شد که در محور ریاضی یاسر برشبان و محمود نصوری از صومعه سرا مقام اول جشنواره الگوهای برتر تدریس را از آنِ خود کردند. وی افزود: آموزش و پرورش به منظور بهبود کیفیت آموزش و یاددهی یادگیری هرساله با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف، از علاقه مندان دعوت می‌کند که ایده و روش‌های نوآورانه تدریس خود را جهت پیشرفت و رشد دانش آموزان به صورت محتوای آموزشی ارائه دهند که یکی از این جشنواره ها، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به حضور فرهنگیان گیلانی در ۵ محور اپلیکیشن، استیم، هنر، ریاضی و آزمایشگاهی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را، زمینه‌سازی برای تولید ایده‌ها و روش‌های نو و همچنین به کار گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس دانست.