این جشنواره در سه بخش داستان، شعر و ترانه تیرماه 1395 در شهر زنجان برگزار می شود

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان ، علی اصغرعزتی پاک، یاسین حجازی و سیدعلی شجاعی به عنوان داوران بخش داستان چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به ارزیابی 656 اثر رسیده در این بخش می پردازند.

بنا بر این گزارش، این جشنواره در سه بخش داستان، شعر و ترانه تیرماه 1395 در شهر زنجان برگزار می شود و حداکثر 80 نفر در این سه بخش به مرحله پایانی جشنواره دعوت خواهند شد.

بیوگرافی این داوران به این شرح است:

*علی اصغر عزتی پاک متولد 1353 همدان، نویسنده و منتقد ادبی است. از وی تاکنون مجموعه داستان می مانم پشت در، زود برمی گردیم، رمان باغ کیانوش، رمان آواز بلند، مجموعه داستان مذهبی موج فرشته منتشر شده است.* یاسین حجازى متولّد ١٣٥٧ است. دلبسته تئاتر، داستانهاى کوتاه و خاصّه عناصر دراماتیک در متون کلاسیک فارسی است. از وی تاکنون کتاب های آه و قاف منتشر شده است. همچنین آخرین داستان کوتاه یاسین حجازى در جشنواره خاتم (اردیبهشتماه امسال) برگزیده شد.*سید علی شجاعی قائم مقام مدیر انتشارات کتاب نیستان است. از وی آثاری چون: به بلندای آن ردا، احتیاط! خطر حمله موشها و دیگران، مرا به خوابهایت ببر ماریه و … منتشر شده است.

گفتنی است، این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می شود و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش های اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان و… از جمله اهداف آن است.