معاون آموزشی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط امروز از وضعیت مناسب‌تری در تعامل با آموزش عالی برخوردار است.

به گزارش ندای گیلان،  مجتبی‌ شریعتی‌نیاسر افزود: با بهتر شدن کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی امیدواریم کیفیت آموزش عالی کشور نیز رشد و تعالی پیدا کند.

وی درباره وضعیت رشته ‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز اظهار کرد: تمام رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی که شاخص‌ها و مولفه‌های شورای گسترش آموزش عالی را دارند، تصویب و نهایی شده و به سازمان سنجش هم منعکس شده است و از نظر وزارت‌ علوم هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی ادامه داد : با توجه به اینکه بحث صدور مجوز رشته‌های کارشناسی‌ارشد مطرح است، روز گذشته همه رشته‌های کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که مورد تایید وزارت‌ علوم قرار گرفته بود، به سازمان سنجش ارسال شد.
فرآیند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش، شب گذشته (28 خردادماه) به اتمام رسید و با توجه به تعیین تکلیف رشته های دانشگاه آزاد، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در چند روز آینده از طریق سامانه www.azmoon.org آغاز خواهد شد./ایرنا