نماینده ادوار رشت از دادستان تهران به عنوان مدعی العموم خواست که به شکل جدی ورود و بساط توهین کنندگان را جمع کند.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: توهین کنندگان به رییس جمهور از مسیر ولایت خارج هستند.
نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهانت به رییس جمهور ، معاون اول و نایب رییس مجلس ، آنهم در روزی که نماد وحدت علیه دشمنان اسلام است مصداق واقعی بازی خوردن از دشمن است.
فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: وحدت شکنانى که در روزى که بایدنماد وحدت ملت ایران باشد،با شعار دادن علیه منتخب ملت،تلاش علنى خو درابرای دوقطبی سازی جامعه ایران به نمایش گذاشتند.

منتخب پنجم مردم رشت در شورای شهر با یادآوری فرازی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در 28 بهمن سال 91 گفت: عین عبارت حضرت آقا است اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، بنده با این کارها مخالفم؛ این را من صریح بگویم؛ بارها به کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند ؛ مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است ؛ با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند و یا همین اخیرا ایشان در حضور مقامات دولتی و لشکری فرمودند: «کشور را دوقطبی نباید کرد، مردم را به دو دسته نباید تقسیم کرد.

رمضانپور در پایان از دادستان تهران به عنوان مدعی العموم خواست که به شکل جدی ورود و بساط توهین کنندگان را جمع کند.