مدیرکل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: همه باید از مدارس به عنوان میراث گرانبها حفاظت و پاسداری کنیم.

به گزارش نداي گيلان، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور  مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در سالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

 مقدم در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه خیرین در جهت امر مقدس مدرسه سازی گفت: خیرین محترم مدرسه ساز عنایت ویژه ای به آموزش و پرورش دارند.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعدادی از مدارس ما نیاز دارند تا سایه عدم ایستایی از آنها برداشته شود، خاطرنشان کرد: باید برای جذب مشارکت‌ها و کمک های خیرین تلاش کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه ضرورت حفظ و نگهداری از فضاهای آموزشی را یادآور و تاکید کرد: همه باید از مدارس به عنوان میراث گرانبها حفاظت و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان نوسازی مدارس استان با ایثار کار می کنند، افزود: باید کمک کنیم تا نظام آموزشی با زیر ساخت های مناسب به سرمنزل مقصود هدایت شود.

حاجتی،مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:استانهایی که توانسته اند گام های مهمی را در خصوص آموزش و پرورش بردارند در میان مسئولین آنها وفاق ملی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دولت نمی تواند همه زیر ساخت های آموزشی را فراهم کند،گفت:باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مشکلات آموزش و پرورش باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود  و هرکس به نوبه خود به آن کمک کند.حاجتی با بیان اینکه خیرین به آموزش و پرورش اعتماد دارند،تاکید نمود:همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و در رفع کمبود فضاهای آموزشی تلاش کنیم.

 گفتنی است مدیران حاضر در جلسه نیز ضمن بیان برخی مسائل و مشکلات،راهکارهای خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره های شهرستانی و نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی ارائه کرده و در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.