مردم فلسطین در کرانه باختری و همچنین لبنانی‌ها در بیروت و حومه بعد از شنیدن خبر به‌اسارت در‌آمدن نظامیان صهیونیست در نوار غزه به خوشحالی پرداختند.

به گزارش ندای گیلان،بعد از آنکه «ابوعبیده»، سخنگوی گردان های القسام جنبش حماس از اسارت و کشته شدن نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه خبر داد، شماری از فلسطینیان در کرانه باختری و لبنان، شبانه به شادی پرداختند و  منور و فشفه زدند.

ابوعبیده، سخنگوی القسام بامداد امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شده‌اند در جبالیا شماری از نظامیان صهیونیست را به کمینی کشانده، و برخی از آن ها را کشته و زخمی  کرده و تعدادی را به اسارت گرفته است.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام همچنین در پیام صوتی خود گفته است رزمندگان مقاومت فلسطین همچنین طی بیش از دو هفته در رفح و بیت حانون ده‌ها عملیات علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند. دشمن به سیاست کورکورانه و بیهوده در انتقام و تخریب ادامه می‌دهد.

کاریکاتور| ابرویش را می‌خواستند درست کنند، چشمش را کور کردند

رژیم اسرائیل یکی از اهداف خود از جنگ علیه غزه را آزادی اسرای خود اعلام کرده است که روز 15 مهرماه به اسارت مقاومت فلسطین در آمدند؛ با این حال، در عملیات ترکیبی دیروز مقاومت، برای اولین بار صهیونیست‌ها در غزه اسیر دادند.