چنگير شكوري بخشدار مركزي آستارا اظهار كرد: سفر پربركت دكتر روحاني، رئيس جمهور محبوب و هيأت همراه، شور و شوق كم‌نظيري در بين اهالي غيور و مرزنشين شهرستان بويژه بخش مركزي و مرزي آستارا ايجاد کرده است.

ندای گیلان:چنگير شكوري بخشدار مركزي آستارا اظهار كرد: سفر پربركت دكتر روحاني، رئيس جمهور محبوب و هيأت همراه، شور و شوق كم‌نظيري در بين اهالي غيور و مرزنشين شهرستان بويژه بخش مركزي و مرزي آستارا ايجاد کرده است.

وي افزود: مرزنشينان آگاه و انديشمند آستارا در راستاي اطاعت و حمايت از فرمايش مقام معظم رهبري در نامگذاري امسال با عنوان «دولت، ملت؛ همدلي و همزباني» از سوي معظم له، آماده استقبال پرشور از رئيس دولت تدبير و اميد هستند.

بخشدار مركزي شمالي‌ترين بندر كشور تصريح كرد: اين نشاط و شوق بيانگر علاقه قلبي اهالي بافرهنگ اين خطه مرزي به خادمان صديق نظام و رضايتمندي از عملكرد و سياست‌هاي مدبرانه دولت يازدهم در طول مدت استقرار است و در همين راستاست كه مردم شريف شهرستان احساسات پاك خود را خالصانه اظهار و به نمايش مي‌گذراند.

شكوري در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: پديداري نشاط اجتماعي و احساس نزديكي تنگاتنگ و همراهي عملي بين مردم و دولت يكي از دستاوردهاي مهم معنوي سفر كاروان تدبير و اميد به رياست دكتر روحاني، رئيس جمهور محبوب كشورمان است.