عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ارسال و پخش فیلم قطع درختان خیابان امام خمینی (ره) رشت به برنامه خندوانه شبکه نسیم کار درستی نبود.

ندای گیلان: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: ارسال و پخش فیلم قطع درختان خیابان امام خمینی (ره) رشت به برنامه خندوانه شبکه نسیم کار درستی نبود.‌ مظفر نیکومنش ‌اظهار کرد: شورای شهر به عنوان پارلمان شهری برآیندی از خرد و وجدان جمعی شهر است.
وی افزود: روزی که مردم به ما رأی دادند ما را شایسته نمایندگی خرد و وجدان یافتند و امروز شاخص‌های توسعه رشت زیبنده این شهر نیست. عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شهر رشت به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پیشینه پرافتخار تاریخی که دارد باید از وضعیت مطلوب‌تری از شاخص‌های توسعه برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه جای تأسف است که شورا و شهرداری تضعیف می‌شود، افزود: کسی که فیلم قطع درختان خیابان امام خمینی (ره) رشت را در اختیار برنامه خندوانه شبکه نسیم قرار داد تا پخش کند، به مردم این شهر خیانت کرده و خودزنی نسنجیده انجام داده است. نیکومنش‌ با اشاره به اینکه هر طرح توسعه‌ای نیاز به قطع درختان دارد، گفت: تمام کارشناسان به این موضوع واقف هستند هر طرحی که منجر به توسعه شود عملکردهایی خواهد داشت که قطع درختان یکی از آن است.
وی تصریح کرد: قطع درختان خیابان امام خمینی (ره) رشت برای توسعه به شهر رشت و شهروندان صورت گرفت و زمانی که راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس رشت توسط شورا مصوب شد باید اجرایی شود. عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: زمانی که عرض خیابان پاسخگو نیست چگونه باید طرح خط ویژه را اجرایی کرد بنابراین همه باید موضوع را کارشناسانه ببینیم نه مغرضانه. رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: این جلسه تنها برای طرح پرسش و پاسخ از شهردار رشت است.
عباس صابر از رسانه‌های حاضر در جلسه خواست تا موضوع جلسه مذکور را همانگونه که اتفاق افتاده منعکس کنند و روی آن تحلیل نادرست نداشته باشند./ فارس