شیرزاد گفت: مدیران شهرداری رشت بیش از گذشته به تلاش جهت خدمات رسانی به شهروندان بپردازند و در حوزه مالی شهرداری شفاف سازی بشود.

به گزارش ندای گیلان،سخنگوی شورای پنجم شهر رشت اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری از اهداف و اولویتهای شورای پنجم است و سرپرست شهرداری رشت باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

 فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد تشییع پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی بودیم و مردم رشت با حضور پر شکوه خود در این مراسم نشان دادند که قدردان ایثارگریهای شهدا و خانواده های آنان هستند.

وی با بیان اینکه در تشییع پیکر شهدا بار دیگر با آرمانهای آنان پیمان بستیم تصریح کرد: تشییع پیکر شهدای جنگ تحمیلی ما را در دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب استوارتر خواهد کرد و هرگز در دفاع از این دستاوردها کوتاه نخواهیم آمد.

شیرزاد با اشاره به ساماندهی حوزه مالی شهرداری رشت گفت: مدیران شهرداری رشت بیش از گذشته به تلاش جهت خدمات رسانی به شهروندان بپردازند و در  حوزه مالی شهرداری شفاف سازی بشود.

سخنگوی شورای پنجم رشت با اذعان به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل قابل قبول نیست افزود: همه ما موظفیم تا زمانیکه در جایی مشغول به فعالیت هستیم بهترین خدمات را ارائه کنیم و ان شاا با آغاز فعالیت شورای پنجم و با همکاری مدیران شهرداری رشت شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

شیرزاد با اشاره به رای اعتماد منتخبین شورای پنجم رشت به فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: رای اعتماد منتخبین مردم رشت در شورای پنجم به سرپرست فعلی شهرداری رشت مسئولیت خدمت رسانی وی و مجموعه سازمانی اش را سنگین تر نمود و ان شاا با تعامل و همکاری متقابل ما بین شورا و شهرداری شاهد افزایش خدمات دهی به  شهروندان باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت بیان کرد: شهرداریهای مناطق پنجگانه رشت پروژه های آماده بهره برداری را در هفته دولت اعلام و افتتاح کنند.