فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید تمام توان خود را در راستای کاهش نرخ بیکاری بکارگرفته است گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این حوزه حمایت می کنیم .

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر عسگر حسنی پور در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتیضمن تقدیر و تشکر از مدیران دستگاههای اجرایی و نهاد های انقلابی، در توسعه شهرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت: پایه اقتصاد مقاومتی توجه و تقویت تولید داخلی و رونق کسب وکار است.

فرماندار رضوانشهر افزود: امروزه یکی از مشکلات عمده جوانان شهرستان که بسیاری از آنها دارای مدارک تحصیلی عالی و دانشگاهی هستند، بیکاری و عدم اشتغال است که می توان با توجه به ظرفیت های خوب شهرستان با برنامه ریزی و بکارگیری برنامه ها و طرح های مدون و هدفمند جوانان تحصیل کرده و فارغ التحصیل را برای ایجاد طرح ها و بنگاه های اقتصادی زودبازده به کار گرفت.

وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اشاره به اینکه اشتغال تنها مختص به یک نهاد یا ارگان خاص نیست و همه دستگاههای اجرایی در این امر مهم دخیل هستند گفت: با توجه به پتانسیل و توانایی و ظرفیتی که در شهرستان داریم  باید استفاده بهینه را در زمینه اشتغال جوانان بکار گیریم.

فرماندار رضوانشهر از همکاری بانکها در بحث پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و خرد ،کشاورزی و …تشکر نمود و خواستار همکاری بیشتر در این راستا شدند.

 حسنی پور گفت: دستگاه‌هایی اجرائی شهرستان  طرح‌های خود را در حوزه شهری و روستایی با تشکیل کارگروه ها به ستاد شهرستان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید تمام توان خود را در راستای کاهش نرخ بیکاری و اشتغال پایدار بکارگرفته است ، تصریح کرد: برای نخستین بار نرخ بیکاری در استان در فصل بهار امسال به 9/3 درصد کاهش یافت لذا همه دستگاههای اجرایی و نهادها باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر گفت: در راستای رونق اقتصادی و کسب و کار در منطقه از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم و از تمام ظرفیت شهرستان با رعایت همه مسائل زیست محیطی در توسعه و اشتغال جوانان گام برخواهیم داشت.