رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق این را ندارد که درزمینهٔ حفاری معامله کند بیان کرد: ما با شدیدترین وجه با دستگاهی که چنین کاری انجام دهد برخورد می‌کنیم و این مسئله را از دستگاه قضایی نیز پیگیری می‌کنیم.
به گزارش ندای گیلان،اسماعیل حاجی پور، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رشت اظهار کرد: از امروز پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رشت امکان‌پذیر است و شهروندان می‌توانند مستقیم تماس بگیرند و با اعضا شورا صحبت کنند تا در لحظه مشکلاتشان برطرف شود.
وی بابیان اینکه یکی از اساسی‌ترین کمیسیون شورا، کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک است افزود: ترافیک بیش‌ازاندازه در خیابان‌های شهر رشت باعث نگرانی و ناراحتی مردم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حل مشکل ترافیک باید با نظارت شهرداری رشت انجام شود گفت: باید تمامی دستگاه با مشارکت شهرداری درصدد برطرف کردن مشکلات ترافیک شهر رشت باشند.
حاجی پور با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق این را ندارد که درزمینهٔ حفاری معامله کند بیان کرد: ما با شدیدترین وجه با دستگاهی که چنین کاری انجام دهد برخورد می‌کنیم و این مسئله را از دستگاه قضایی نیز پیگیری می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه با گروکشی هر دستگاهی در هرجایی برخورد می‌کنیم خاطرنشان کرد: باید کار مردم به‌راحتی انجام شود و ما برای حل مشکلات مردم در مقابل تخلف می‌ایستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت پروژه فیبر نوری و دوربین‌های ترافیکی گفت: باید به کار پروژه فیبر نوری و دوربین‌های ترافیکی سرعت داده شود و این مساعدت تمامی سازمان‌ها را نیاز دارد.