سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دستگاه اجرایی به تسریع در اجرای پروژه ها و رفع مشکلات مردم مناطق کم برخوردار شهر‌، گفت: اجرای پروژهای دستگاه های خدمات رسان در منطقه کوی حسینی سرعت خواهد گرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیا عاشوری در ادامه سلسله حضورهای میدانی در مناطق کمتر برخوردار و در جمع اهالی منطقه کوی حسینی واقع در منطقه 1 شهرداری رشت، اتحاد و همدلی مثال‌زدنی بین مردم و مسئولین را مهمترین عامل در تغییر چهره مناطق محروم پیش از انقلاب و گسترش امکانات رفاهی مانند آب، برق، خدمات بهداشتی و درمانی به دورترین نقاط جمعیتی کشور در عمر بیش از چهار دهه ای نظام اسلامی دانست.

سرپرست فرمانداری رشت در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان صورت پذیرفت، ضمن گفتگوی بی واسطه با اهالی، کسب اطلاع از مشکلات و آشنایی با نقطه نظرات جمع حاضر، نسبت به رفع بسیاری از کمبودهای این منطقه و تسریع در اجرای پروژه های دستگاه های خدمات رسان اظهار امیدواری کرد.

وی به اجرای پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر رشت اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه ساماندهی فاضلاب منطقه کوی حسینی از هفته دولت امسال استارت می خورد و همچنین اجرای پروژه کابل خودنگهدار برق و فیبر نوری مخابرات در این منطقه در دستور کار قرار دارد و بزودی با سرعت مناسب اجرا می شود.

وی افزود: پروژه آسفالت منطقه کوی حسینی نیز در برنامه های شهرداری رشت قرار دارد که بعد از تکمیل پروژه ساماندهی فاضلاب این منطقه، به مرحله اجرا در می آید.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر ضرورت توجه ویژه دستگاه اجرایی به رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر‌، گفت: رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، نیازمند همدلی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف با هدف خدمت بی منت به مردم است.