سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه احیا و ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب تنها وظیفه شهرداری نیست گفت: این دو رودخانه سرمایه استان گیلان هستند و باید با عزم استانی و ملی مشکل این دو رودخانه را حل کنیم

به گزارش ندای گیلان،مهندس عطایی سرپرست شهرداری رشت در جلسه ساماندهی رودخانه های رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد اظهار کرد: نجات رودخانه های زرجوب و گوهررود و مشکلات شهری، نیازمند همگرایی بین دستگاهی است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری رشت در سنوات گذشته بخشی از رودخانه های زرجوب و گوهررود را ساماندهی،بهسازی و آزادسازی کرده است که هرچند کافی نیست.

مهندس عطایی با تاکید بر اینکه احیا و ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب تنها وظیفه شهرداری نیست بیان داشت: این دو رودخانه سرمایه استان گیلان هستند و باید با عزم استانی و ملی مشکل این دو رودخانه را حل کنیم.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود را اقدام مشترک بین دستگاهی تلقی کرده و یک اقدام بین دستگاهی را به نمایش بگذاریم.

وی اظهار داشت: حل مشکل رودخانه های زرجوب و گوهررود اراده و عزم ملی را می طلبد و ان شاالله با همدلی و تعامل دستگاه ها بتوانیم این رودخانه ها را احیا و ساماندهی کنیم.

سرپرست شهرداری رشت در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری رشت آمادگی کامل جهت همکاری و ساماندهی رودخانه های رشت را با افتخار اعلام می کند.

دکتر رمضانپور رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه تاکید کرد: حل مشکل رودخانه های رشت نیازمند عزم ملی است.