نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این مطلب که وضعیت مدیریت شهر اصلا مناسب نیست، اضافه کرد: امیدواریم این مدت زمان پایانی با آرامش سپری شود و با تشکیل شورای جدید تصمیمات خوبی گرفته شود.

به گزارش ندای گیلان،محد صادق حسنی جوریابی در گفتگویی، با بیان اینکه شهرداری با چالش های زیادی مواجه است و از جمله این چالش ها عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود است، اظهار کرد: شرایط شهرداری رشت برای شهر مساعد نیست.

وی با تأکید براینکه حق فرزندان ما و همشهری های ما این وضع حاکم برشهر نیست، اضافه کرد: رشت کلانشهر با وضعیت پیشینه بالا و غنی که دارد متأسفانه اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارد.

شهردار رشت با اشاره به این نکته که نمی خواهم بگویم شورای اسلامی شهر و شهردار رشت خوب کار می کند یا بد کار می کند، تصریح کرد: مشکلات ریشه ای وجود دارد که با مسائل و طرح هایی که اجرا شد و با مخالف ها و موافق هایی که دارد به اوج خود رسیده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این مطلب که وضعیت مدیریت شهر اصلا مناسب نیست، اضافه کرد: امیدواریم این مدت زمان پایانی با آرامش سپری شود و با تشکیل شورای جدید تصمیمات خوبی گرفته شود./کاسپین