علوی با اعلام اینکه حقوق پرسنل حجمی شهرداری رشت 4 ماه عقب افتاده است تصریح کرد: گزارش پروژه‌های عمرانی دو هفته است که توسط شهردار اعلام نشده

به گزارش ندای گیلان،امیرحسین علوی در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه با نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی داشت: این جلسه مصوبات بسیار خوبی داشت و امیدواریم با تداوم آن بتوانیم از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وقایع و اغتشاشات پیش آمده در شهر رشت عنوان داشت: همکاران ما در شورای شهر با مشکلات مردم از نزدیک آشنا بوده و به دنبال رفع آن‌ها هستند.

علوی با بیان اینکه خونهای بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی ریخته شده است خاطرنشان کرد: مسئولان باید تحولی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد کنند و درصدد رفع این مشکلات بربیایند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز خون شهدای مدافع‌حرم خشک نشده است تصریح کرد: بدخواهان، رسانه‌های معاند و افراد ضد‌انقلاب قطعا خیرخواه مردم ما نبوده و به دنبال متوقف کردن انقلاب هستند.

علوی خطاب به شهردار رشت گفت: شایسته نیست بعد از گذشت چهارماه از شروع فعالیت شورای شهر و دو ماه از فعالیت شهردار رشت هنوز هم حقوق پرسنل حجمی شهرداری عقب بیفتد و به عنوان آخرین تذکر به شهردار رشت می‌گویم که باید این مشکل حل شود.

وی با اعلام اینکه حقوق پرسنل حجمی شهرداری رشت 4 ماه عقب افتاده است تصریح کرد: گزارش پروژه‌های عمرانی دو هفته است که توسط شهردار اعلام نشده و وی باید هرچه سریعتر این گزارش را به شورای شهر ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فرارسیدن “روز رشت” اعلام کرد: جشن “روز رشت” فردا صبح در سالن اجتماعات نیروی انتظامی و با حضور مردم و هنرمندان شهر رشت برگزار می‌شود.