مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در اولین نشست شورای اداری حفاظت محیط زیست گیلان بر حفظ کرامت انسانی و اخلاقی ، سلامت اداری و مبارزه با فساد بعنوان شاخص های اصلی کاری در محیط زیست گیلان تاکید کرد

به گزارش ندای گیلان از رشت، رضا زمانی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ، در نشست شورای اداری  حفاظت محیط زیست گیلان که با حضور معاونین ،روسای ستادی و شهرستان های تابعه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ،ضمن تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم ،حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و نیز تقارن آن با میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب گفت :  فضای امید بخشی ،آرامش ، همدلی و وفاق می بایست در استان در دستور کار مدیران قرار گیرد تا بتوان روحیه کاری و نشاط را به مجموعه کارشناسی و محیط بانان پرتلاش محیط زیست گیلان تزریق کنیم .
وی اظهار داشت سه شاخصه اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی ، سلامت اداری و مبارزه با فساد در دستور کار اصلی محیط زیست گیلان است و تمام تلاش برآن خواهد بود که از نیروهای پاکدست و توانمند استفاده گردد.
دکتر زمانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : تلاش مجدانه در حفظ رتبه برتر استان در کشفیات سلاح  و نیز بخشهای پایش ، نظارت بر رفع آلودگی و حفظ محیط طبیعی استان همچنان با قدرت و شدت ادامه یابد .
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان بر رعایت نظم و انضباط اداری تاکید کرد و افزود بزودی کارگروه‌های تخصصی مرتبط با معاونت ها و نیز شورای حقوقی با بهره گیری از کارشناسان حقوقی مجرب  وکلای برجسته استان در محیط زیست گیلان تشکیل می شود. وی همچنین از حضور در شهرستان های تابعه به اتفاق معاونین در راستای رفع مشکلات و چالش های کاری حوزه محیط زیست  با حضور در فرمانداری ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد با مشارکت و همدلی همه دلسوزان و دوستداران محیط زیست بتوان موانع را رفع کرد .
در ادامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی  و  چند تن از روسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها و ستادی مسائل مربوط به حوزه کاری خود از جمله امور اداری ، تسهیل در ضوابط استقرار صنایع ، تفویض اختیارات به شهرستان ها ،کمبود ها و مشکلات اجرایی  مباحث  قانونی و حقوقی ، دستمزد و مزایای پرسنل ، حراست ،  آموزش و آنفورماتیک  را مطرح کردند و پاسخ خود را از جانب مدیرکل دریافت نمودند.