مردم امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به استقبال رییس‌جمهور آمدند تا یکدل و یک زبان اعلام کنند دولت و ملت همدل و همزبانند.

ندای گیلان:سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی گیلان گفت: مردم امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به استقبال رییس‌جمهور آمدند تا یکدل و یک زبان اعلام کنند دولت و ملت همدل و همزبانند.

یونس رنجکش مستقر در ورزشگاه عضدی، با اشاره به حضور مردم در ورزشگاه عضدی رشت جهت استقبال از رییس‌جمهور اظهار کرد: حضور بی‌نظیر مردم در ورزشگاه عضدی نشان‌دهنده تحقق شعار سال است.

وی تصریح کرد: مردم امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به استقبال رییس‌جمهور آمدند تا یکدل و یک زبان اعلام کنند دولت و ملت همدل و همزبانند.

سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی گیلان با بیان اینکه این تعداد جمعیت که بالغ بر چند ده هزار نفر است در استقبال دوره‌های گذشته از ریاست جمهوری‌ها بی‌نظیر است گفت: استقبال امروز مردم از ریاست جمهوری به دلیل آنکه اولین دیدار در سال 94 است به نوعی به نمایندگی از ملت ایران است.

رنجکش یادآور شد: مردم راه اعتدال را که رییس‌جمهور و همراهانش با تدبیر و امید برگزیدند انتخاب کردند و با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری این حضور نشانه‌ای از اعلام حمایت مردم در کنار دولت ایستادن برای رسیدن به اهداف برنامه‌های ترسیم شده و توسعه همه جانبه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته مردم گیلان این انتظار را هم دارند تا با این همراهی‌ها از دولت مطالبه جبران عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه توسعه را داشته باشند.