مدیر امور بین الملل شورای شهر رشت گفت: از خبرنگاران رسانه های مختلف به صورت دوره ای و هفتگی و با دعوتنامه رسمی برای حضور در جلسات رسمی شورای شهر دعوت خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به افزایش رسانه ها در استان، لزوم رعایت عدالت در این بخش و اشتیاق خبرنگاران برای حضور در صحن شورا و به دلیل کمبود فضا در شورای شهر به‌رغم میل به حضور حداکثری اصحاب رسانه، مجبور به تعریف مکانیزم جدیدی برای دعوت از خبرنگاران و عکاسان عزیز شده است.

سید پیام جعفری‌نیا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به ۱۵ جایگاه موجود در صحن برای خبرنگاران، به صورت دوره ای و هفتگی از اصحاب رسانه با تقدیم دعوتنامه رسمی جهت حضور در جلسات دعوت خواهد شد.
وی افزود: با تعریف این ساز و کار بی شک حضور تمامی خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب به صورت چرخشی در جلسات میسر خواهد بود و در این بین با حفظ شأن اصحاب رسانه و تکریم از جایگاه تاثیرگذار این قشر خدوم عدالت در این حوزه رعایت خواهد شد.
جعفری‌نیا ادامه‌ داد: وجود چنین مکانیزمی باعث می‌شود تا در کنار حفظ نظم در روند برگزاری جلسات جایگاه مناسبی برای خبرنگاران عزیز در طول جلسات در نظر گرفته شود تا این عزیزان با فراغ بال به رسالت خود بپردازند.