سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اهمیت نظم دهی و کنترل محورهای مواصلاتی بخصوص در زمان اوج مسافرت ها، خاطرنشان کرد: حضور بازدارنده و امنیت آفرین پلیس در ترددهای جاده‌ای، قابل تقدیر است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیا عاشوری سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در دیدار با سرهنگ صفاری رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: در تمامی سال‌هایی که به خاطر دارم، شاهد زحمات شبانه‌روزی مأمورین وظیفه شناس پلیس راه در انجام دقیق وظایف و افزایش ضریب ایمنی ترددهای جاده‌ای هموطنان بوده‌ام.

وی همچنین آرامش خاطر مردم در ترددهای جاده‌ای و بخش عمده‌ای از خاطرات خوش مسافران را حاصل تلاش و تعهد پلیس راه دانسته و بر کمک همه افراد جامعه به پلیس در انجام وظایف محوله، با پایبندی بیشتر به قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که در برخی ایام مانند تعطیلات نوروزی، اهمیت حضور پلیس راه بیشتر حس شده و انتظار عملکردهای مثبتی همچون برقراری نظم، تامین ایمنی جاده‌ها، روانسازی ترافیک و جلوگیری از تخلفات خطرآفرین، بدون حضور شبانه روزی پلیس بیهوده خواهد بود؛ تصریح کرد: حضور قدرتمند و بازدارنده عوامل لایق پلیس راه در جاده ها، امنیت آفرین است.

وی با اشاره به اهمیت پایین آمدن آمار تصادفات و به دنبال آن کاهش میزان تلفات و صدمات جانی و مالی هموطنان، گفت: آموزش های ارائه شده توسط پلیس راه، نقش مهمی در تقویت فرهنگ ترافیکی کشور دارد.