استاندار گیلان گفت: مردم از سلامت انتخابات اطمینان داشته باشند و با حضور خود در شعب اخذ رای ، حضور پرشور خود در این رویداد ملی را به نمایش بگذارند.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع صبح جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انداختن رای خود به صندوق شعبه شماره ۱ در میدان شهدای ذهاب رشت، در گفت و گو خبرنگاران، مهمترین پیام حضور مردم با عزمی راسخ در همه رویداد سیاسی و جشن های ملی را اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده از حوزه‌های انتخابیه استان ، از نخستین دقایق آغاز رأی گیری شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رای هستیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، رویدادهای مهم سیاسی – اجتماعی و نیز انتخابات‌ ها به ویژه مجلس شورای اسلامی از پیشتازان بودند، افزود: از همه شهروندان گیلانی در خواست می‌شود که در ساعات اولیه شروع فرآیند رأی گیری به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی آگاهانه و مؤثر خود را به صندوق بیاندازد.

 زارع حضور ارزشمند مردم در انتخابات را زمینه ساز توسعه استان و کشور دانست و تصریح کرد: این حضور، ضریب امنیت و تقویت انسجام ملی را بالا برده و موجبات ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشارکت مردم گیلان در انتخابات همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده، ادامه داد: مردم شریف، هوشیار و آگاه گیلان همانند ادوار گذشته این بار هم حضور حماسی خواهند داشت.

 زارع با بیان اینکه استانداری، فرمانداری و بخشداری ها وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده دارند، افزود: اقدامات لازم بر اساس فرآیند روز شمار انتخابات انجام گرفته و در جریان است.

وی گفت: همه عوامل اجرایی و نظارتی پس از دستور آغاز فرآیند رأی گیری در دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رای استان کار اخذ رأی مردم را آغاز و بر آن نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بارش برف ومشکلات ناشی از آن، هیچ گونه قطعی در ارتباطات نداریم، خاطرنشان کرد: فرآیند اجرای انتخابات به صورت آنلاین قابل رصد است.

استاندار گیلان افزود: مردم از سلامت انتخابات اطمینان داشته باشند و با حضور خود در شعب اخذ رای ، حضور پرشور خود در این رویداد ملی را به نمایش بگذارند.